Golden Rose Velvet Matte Lipsticks





Ντρέπομαι αλλά πρέπει να το παραδεχτώ, παρότι η αγάπη μου για τα καλλυντικά είναι γνωστή, δεν είχα ποτέ ως τώρα δοκιμάσει προϊόντα της Golden Rose. Ουφ... το είπα!

Η εταιρεία μου ήταν γνωστή, είχα ακούσει και διαβάσει πολύ καλά λόγια για κάποια προϊόντα της κι είχα μπει σε 2 καταστήματα της στην Κωνσταντινούπολη αλλά δεν είχε τύχει να αποκτήσω κάποιο (πως συγκρατήθηκα στην Κων/πολη ούτε εγώ δεν ξέρω!). Πρώτα στη wishlist μου από την Golden Rose ήταν, φυσικά, τα κραγιόν που είχα δει σε πολλά βίντεο άλλων κοριτσιών να μιλούν για αυτά με τα καλύτερα λόγια κι ιδίως για την ματ σειρά.
Έτσι, όταν πριν λίγες μέρες άνοιξα το δέμα που μου έστειλαν από το myaroma.gr με μερικά πραγματάκια για review κι είδα μέσα 2 Velvet Matte Lipstick της Golden Rose να περιμένουν να τα δοκιμάσω ενθουσιάστηκα!

Golden Rose Velvet Matte Lipstick #10 & #16
Τα Velvet Matte Lipsticks δίνουν στα χείλη αυτό ακριβώς το φινίρισμα που λέει και το όνομά τους: βελούδινο ματ. Ούτε πολύ ξηρό, ούτε γυαλιστερό. Έχουν πολύ έντονη απόδοση χρώματος, αφού ένα πέρασμα αρκεί για τέλεια κάλυψη των χειλιών κι είναι όσο σκληρά πρέπει ώστε να γράφουν εύκολα χωρίς να βγαίνουν από το περίγραμμα. Η διάρκεια είναι επίσης πολύ καλή, περίπου 4-5 ώρες αν δεν φάτε. Είναι paraben-free και εμπλουτισμένα με βιταμίνη Ε (αυτό βοηθάει στο να μην ξηραίνουν τα χείλη). Έχουν πολύ διακριτικό άρωμα (κάτι σαν βανίλια) κι είναι δερματολογικά ελεγμένα.

Όπως καταλαβαίνετε τ' αγάπησα!!!

Golden Rose Velvet Matte Lipstick #10

Golden Rose Velvet Matte Lipstick #10
Από άποψη χρώματος τώρα, το νούμερο 10 είναι ένα από τα χρώματα που αγαπώ πολύ στα κραγιόν, αυτό που λέμε στα ελληνικά your lips but better! :)
Από την ημέρα που το δοκίμασα είναι κάθε μέρα μέσα στην τσάντα μου και προβλέπω να μένει εκεί για πολύ καιρό!!!

Golden Rose Velvet Matte Lipstick #16

Golden Rose Velvet Matte Lipstick #16

Το νούμερο 16 έρχεται σε μια καφέ-ροζ απόχρωση, απόλυτα φθινοπωρινή! Αυτές τις αποχρώσεις στα κραγιόν τις έχω συνδέσει με τα '90's και τα '90's είναι της μόδας (βλ. crop tops, high waisted jeans, κτλ.) όμως δεν είναι οι αποχρώσεις που κοιτάζω να αγοράσω πρώτες σε κραγιόν (ίσως ούτε και τελευταίες!) αλλά χαίρομαι πολύ που μου έστειλαν τη συγκεκριμένη απόχρωση γιατί τελικά μου άρεσε!
Από μόνη μου δεν θα την είχα επιλέξει μόνο βλέποντάς την, τελικά όμως δίνει ένα γλυκό καφέ χρώμα που με μια ωραία βάση κι έντονες βλεφαρίδες είναι ότι πρέπει για τα φθινοπωρινά βράδια! Μάλιστα το φόρεσα και χθες που βγήκα με τις φίλες μου κι όλες τους με ρώτησαν ποιό κραγιόν είναι αυτό που φοράω! :)

Τα Golden Rose Velvet Matte Lipsticks έρχονται σε 20 αποχρώσεις οπότε μου μένουν ακόμη 18! Η επόμενη αγορά θα είναι τα νούμερα 4, 5, 12, 18, 19 και συνεχίζουμε...

Τιμή: 4,50 ευρώ


Leave a Comment

  1. Πολύ ωραίο ποστ Βασιλική μου!!!Συμφωνώ σε όλα όσα λες....και εγώ τα αγαπώ!!Έχω τις αποχρώσεις #07 και #13 και θέλω ακόμα πολλές...μάλλον το επόμενο θα είναι το #10 γιατί το έχω βάλει καιρό στο μάτι..Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  2. τα λατρευω αυτα τα κραγιον!!προσφατα πηρα το 16 κ το λατρευω!αν και ειναι καφε ειναι τοσο κολακευτικο!

    ReplyDelete
  3. Τα αγαπώ αυτά τα κραγιόν το 16 το έχω βάλει στο μάτι της τελευταίες μέρες! ;-)

    ReplyDelete
  4. Θέλω και εγώ!! Έχω το 13 και θέλω και άλλα!! Ψήνομαι να κάνω παραγγελία από το i-beauty!!

    ReplyDelete
  5. Το 10 το έχω κι εγώ αλλά ενώ μου αρέσει πολύ σαν καθημερινό χρώμα νιώθω ότι με χλωμιάζει λίγο... Έχω και το φουξ 13 και για όλο το βράδυ με φαγητό και ποτό δεν κουνήθηκε! Είναι πραγματικά πολύ ωραία κραγιόν ειδικά για την τιμή τους! Τώρα βγάλαν και άλλες 7 αποχρώσεις οπότε έχεις ακόμα περισσότερα να δοκιμάσεις! :P Προσωπικά πιστεύω ότι το 16 σου πάει πιο πολύ!

    ReplyDelete
  6. Πολυ ωραια κραγιον! Εχω αρκετες αποχρωσεις και τις θελω σχεδον ολες!

    ReplyDelete