Ροδόνερο το.. θαυματουργό!





Πρόσφατα είχα την τύχη να πάρω στα χέρια μου ένα πολύ καλής ποιότητας ροδόνερο για το οποίο σας μίλησα στο τελευταίο μου βίντεο κι αμέσως έβαλα στην άκρη την τονωτική λοσιόν που χρησιμοποιούσα! 

Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ ροδόνερο στο πρόσωπό μου αλλά με όλα αυτά τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά και τόσα να δοκιμάσει κανείς το είχα ξεχάσει.

Εδώ και εκατοντάδες χρόνια οι γυναίκες χρησιμοποιούν ροδόνερο για να περιποιούνται την επιδερμίδα τους, για την ακρίβεια το ροδόνερο και το ροδέλαιο είναι από τα παλαιότερα γνωστά προϊόντα καλλωπισμού.

Πολλά από τα καλλυντικά που χρησιμοποιούμε στις μέρες μας περιέχουν ροδόνερο ή έλαιο ρόδου κι αυτό οφείλεται στις ευεργετικές τους ιδιότητες για το δέρμα μας.

Πριν μιλήσουμε όμως για αυτές, θέλω να σας πω μια ιστορία που διάβασα για το πως ανακαλύφθηκαν τα οφέλη και τα πολύτιμα μυστικά του ροδόνερου:

    Ένας αυτοκράτορας στην αρχαία Περσία, για το βασιλικό γάμο του με μια πριγκίπισσα, διέταξε να γεμίσουν τα συντριβάνια του παλατιού με ροδόνερο.           Μετά το γάμο τους, όταν το ζευγάρι έπαιρνε την βόλτα του στου κήπους του παλατιού, η πριγκίπισσα παρατήρησε κάποιες μικροσκοπικές κηλίδες στην επιφάνεια του νερού.
   Η περίεργη πριγκίπισσα τις άγγιξε και διαπίστωσε πως είχαν μια λιπαρή αίσθηση και πολύ όμορφη μυρωδιά! 
   Αυτές οι μικροσκοπικές κηλίδες ήταν μικρές σταγόνες ροδέλαιου που είχαν σχηματιστεί με τη ζέστη του ήλιου. Έτσι, τα οφέλη του ροδόνερου και του ροδέλαιο ανακαλύφθηκαν για πρώτη φορά στην Περσία από μια περίεργη και παρατηρητική πριγκίπισσα! 

Φυσικά, δεν ξέρω αν αυτό είναι μύθος ή όχι, αλλά επειδή μου αρέσει σαν ιστορία επιλέγω να την πιστεύω!!! :) 

Τι είναι όμως το ροδόνερο;

Είναι ένα υπό-προϊόν του ροδέλαιου που παράγεται από την απόσταξη αγνών ροδοπέταλων. Για να παραχθεί όμως, έστω και μια μικρή ποσότητα ροδέλαιου απαιτούνται εκατοντάδες χιλιάδες λουλούδια καθιστώντας αυτήν την "ευαίσθητη" εκχύλιση πολύ ακριβή.
Ένα λίτρο βουλγαρικού ροδέλαιου στοιχίζει $5000 στις ΗΠΑ!
Οι χώρες που, λόγω ιδιαίτερου κλίματος, παράγουν τις μεγαλύτερες ποσότητες παγκοσμίως είναι η Βουλγαρία, η Συρία, η Ινδία και το Ιράν (η αρχαία Περσία). 


Οι ευεργετικές ιδιότητες του ροδόνερου

- Η αντιφλεγμονώδης δράση του. Βοηθά στην μείωση της ερυθρότητας του δέρματος λόγω ήπιου ερεθισμού ή υπερέκθεσης στον ήλιο και για αυτή του την ιδιότητα το χρησιμοποιούσαν παλιά ως καταπραϋντικό σε συγκάματα μωρών.

- Είναι κατάλληλο για χρήση μετά από βαθύ καθαρισμό του προσώπου λόγω της στυπικής του ιδιότητας που κλείνει τους ανοικτούς πόρους εμποδίζοντας έτσι την ακμή και τα σπυράκια. Επιπλέον, η εφαρμογή ροδόνερου μετά από ατμό, συσφίγγει τα τριχοειδή αγγεία και μειώνει την ερυθρότητα.
- Είναι υπέροχο ως τονωτική λοσιόν γιατί απομακρύνει υπολείμματα βρωμιάς και σμήγματος που το καθαριστικό δεν κατάφερε να αφαιρέσει από τους φραγμένους πόρους κι έτσι προετοιμάζει τέλεια την επιδερμίδα για την κρέμα.

- Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και για αυτό μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση των κυττάρων του δέρματος και την αναγέννηση των ιστών του.

- Η πιο προφανής ίσως ιδιότητά του είναι η αναζωογονητική επίδραση που έχει επάνω μας το άρωμα του. Σύμφωνα με την αρωματοθεραπεία μάλιστα, το αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλου είναι ο βασιλιάς των αιθέριων ελαιών λόγω των ιδιοτήτων του αλλά και της σπανιότητάς του. Καταπολέμα το στρες και τονώνει τον οργανισμό, ενώ το μασάζ με αυτό ανακουφίζει τους κουρασμένους μυείς. 


Αν λοιπόν ψάχνετε ένα απολύτως φυσικό toner που θα κάνει θαύματα στο δέρμα σας γιατί δε δοκιμάζετε αυτό το ροδόνερο που έχετε στο ντουλάπι της κουζίνας από τους Χριστουγεννιάτικους κουραμπιέδες;! Κρίμα είναι να πάει χαμένο!!!


                                   ♥ Mini Giveaway ♥

Από τα 6 προϊόντα με βουλγαρικό ροδέλαιο που μου έστειλαν να δοκιμάσω, αποφάσισα 2 από αυτά να δώσω σε μια από εσάς!

Ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφή gel και ένα body butter από την εταιρεία Bodi Beauty!!!



Η διαδικασία για να λάβετε μέρος στο giveaway είναι η ίδια όπως κάθε φορά:

Θα πρέπει να εισέλθετε με το λογαριασμό σας στο facebook ή με το e-mail σας στην παρακάτω φόρμα και να κάνετε ένα από τα τρία ή και τα τρία αν θέλετε (για να έχετε ακόμα περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε):

  • Να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από αυτό το ποστ (μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε, εγώ έβαλα μία ερώτηση για να σας διευκολύνω στην περίπτωση που δεν ξέρετε τι να γράψετε!)
  • Να μου αφήσετε απλά το e-mail σας για να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας στην περίπτωση που είστε μια από τις τυχερές.
  • Να με ακολουθήσετε στο Twitter (που δεν γράφω ποτέ αλλά το έβαλα σαν επιλογή γιατί δεν ήξερα τι άλλο να βάλω!)
Μπορείτε να αφήσετε όσο σχόλια θέλετε όσες μέρες "τρέχει" το giveaway.


  1. Να είστε άνω των 18 ειδάλλως να έχετε ενημερώσει τους γονείς σας γιατί θα χρειαστεί να μου δώσετε την διεύθυνσή σας αν κερδίσετε.
  2. Να είστε subscriber στο κανάλι μου στο Youtube.
  3. (Προαιρετικό) Να ακολουθείτε το blog 
Καλή επιτυχία σε όλες σας!!!




Leave a Comment

  1. συγχαρητήρια για το κανάλι σας κάνετε εξαιρετική δουλεία!!! ευχαριστούμε για το διαγωνισμό τι καλύτερο να χρησιμοποιείς φυσικά προϊόντα στο δέρμα σου! αγαπημένο άρωμα το la vie est belle της lancome!

    ReplyDelete
  2. Θυμάμαι τη μαμά μου να χρησιμοποιεί ροδόνερο παλαιότερα!!!
    Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το Chance της Chanel!
    Καλή τύχη σε όλες!

    ReplyDelete
  3. agapimeno aroma "flowerbomb" apo victor and wolf

    ReplyDelete
  4. Γλυκιά μου Βασιλική για άλλη μια φορά ένα υπέροχο βίντεο και ακόμα ωραιότερα τα δώρα σου. Χρησιμοποιώ πολύ το ροδόνερο στο πρόσωπο μου και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη. Το αγαπημένο μου άρωμα για αυτήν την περίοδο είναι το LA VIE EST BELLE από την LANCOME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. ευχαριστούμε πολύ Βασιλική!!!Αγαπημένο αρωμα,αν κ βαρύ για καλοκαίρι,το Black Orchid του Tom Ford!

    ReplyDelete
  6. Ευχαριστουμεεεεε!!

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφο βίντεο όπως πάντα! Το αγαπημένο μου άρωμα είναι pleasures της Estee Lauder!

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω αγαπημένο άρωμα!

    ReplyDelete
  9. Ωραίο βίντεο όπως πάντα! Το αγαπημένο μου άρωμα είναι Pleasures της Estee Lauder!

    ReplyDelete
  10. Agaphmeno arwma to Angel apo Thierry Mugler. Polla filakia!

    ReplyDelete
  11. Καλησπέρα γλυκια μου Βασιλική! Αγαπημένο άρωμα είναι το Eau Dynamisante απο Clarins

    ReplyDelete
  12. mou aresei poli h lebanta kathws kai louloudata arwmata!!

    ReplyDelete
  13. thn bb 8elw polu na thn dokimasw kai egw

    ReplyDelete
  14. ευχομαι μακαρι να κερδισω επιτελους κι εγω καπου τα οποια πραγματικα θελω να δοκιμασω τουλαχιστον απο αυτα που ακουσα και με συνεπηραν.. το αγαπημενο μου αρωμα ειναι το Rock and Rose απο Valentino ..τα φιλια μου <3 <3

    ReplyDelete
  15. Φαίνονται υπέροχα προϊόντα
    Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το hypnotic poison του Christian dior
    Καλό καλοκαίρι

    ReplyDelete
  16. Στο έχω ξαναπεί πόσο μου αρέσει, που μας "μαθαίνεις" πράγματα!
    Πάντα θα έχεις μια extra & πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία,όπως τώρα η ιστορία με την πριγκίπισσα! :)
    Δεν έχω καταλήξει ακόμη ποιο είναι το αγαπημένο μου άρωμα, αλλά μου αρέσει πολύ ένα της Lolita Lempicka!
    Σε ακολουθώ & εδώ & στο youtube ως Despoina S.

    ReplyDelete
  17. Το Brit του οίκου Burberry. Το λατρεύω, φιλιά

    ReplyDelete
  18. la vie est belle!!το λατρευω :)

    ReplyDelete
  19. Μου αρεσουν τα λουλουδατα αρωματα!

    ReplyDelete
  20. Exeis ftiaxei polu omorfa to blog sou Vasiliki mou. Arwma de vazw alla palaiotero agapimeno eixa to addict apo Dior.

    ReplyDelete
  21. Ευχαριστούμε πολύ!! <3 Το αγαπημένο μου άρωμα ειναι απο Burberry το weekend! <3

    ReplyDelete
  22. Teleia dwra! Eisai apisteuta kalh kai mas skeftesai panta! <3

    ReplyDelete
  23. Ευχαριστουμε πολυ!

    ReplyDelete
  24. Σε ευχαριστούμε πολύ για τα ενδιαφέροντα posts σου,τα όμορφα βιντεάκια σου και τα μυρωδάτα δωράκια σου...να είσαι πάντα γερή,δυνατή και χαρούμενη!!

    ReplyDelete
  25. αγαπημενοο hypnose lancome

    ReplyDelete
  26. Σε ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα δωράκια! καλή επιτυχία σε όλες! πολύ όμορφη η ιστορία του ροδόνερου... Θέλω να τα δοκιμάσω όλα μετά το βιντεάκι σου! Το αγαπημένο μου άρωμα για χειμώνα είναι το angel και για το καλοκαίρι το eternity.

    ReplyDelete
  27. Λατρεύω οτιδήποτε μυρίζει βανίλια :) Καλή μας επιτυχία!

    ReplyDelete
  28. Δεν χανω τα βιντεάκια σου!Αγαπημένο αρωμα hypnotic poison dior!

    ReplyDelete
  29. ευχαριστουμε πολυ για το δωρο :) power women oriflame

    ReplyDelete
    Replies
    1. το ονομα μου στο youtube katerinaki441 σε ακολουθω κ στο blog με το ονομα μου katerina avgenikou

      Delete
  30. ευχαριστουμε πολυ για τον διαγωνισμοο!!!!το αγαπημενο μου αρωμα ειναι το Alien του Thierry Mugler...!!!

    ReplyDelete
  31. Latreuw ta body butter kai thelw na dokimasw ki ayto!

    ReplyDelete
  32. caudalie the des vignes...εισαι καταπληκτικη!

    ReplyDelete
  33. euxaristoume gia ta pragmatakia...... agaphmeno arwma to la vie est belle...

    ReplyDelete
  34. Balenciaga!!! Τέλειο άρωμα τριαντάφυλλου!!! Λατρεύω το τριαντάφυλλο........!

    ReplyDelete
  35. αγαπημενο αρωμα "flowerbomb" απο victor and rolf!

    ReplyDelete
  36. teleia ta dwra!to agapimeno mou arwma einai to miracle tis lancome!

    ReplyDelete
  37. Euxaristoume polu poluuuuuu

    ReplyDelete
  38. To agapimeno mou arwma einai to Candy apo Prada

    ReplyDelete
  39. Δεν τα παω καλα με τα αρώματα αλλα στα αντρικά εχω μια αδυναμία να τα μυρίζω σε κάποιον,οπότε το dior homme!

    ReplyDelete
  40. Burberry London! Φιλιά!!

    ReplyDelete
  41. Euxaristoume poly gia to giveaway!

    ReplyDelete
  42. ευχαριστούμε πολύ γλυκιά μου Βασιλική που μας σκέφτηκες :) Το ροδόνερο που έδειξες μου κέντρισε πολύ το ενδιαφέρον. Θα του ρίξω μια ματιά :)
    Φιλιά πολλά <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. με συνεπήρε το βίντεο και δεν είδα την ερώτηση ^^.. το αγαπημένο μου είναι από dior το poison! Βαρύ αλλά ιδανικό για χειμώνα :)

      Delete
  43. Ροδονερο το θαυματουργο..το χρησιμοποιω καθε μερα ευλαβικα και ειναι πιστευω ενα προιον αναμεσα σε αλλα που με βοηθησε με την ροδοχρου ακμη που αντιμετωπισα..Οσο για το αγαπημενο αρωμα εδω και πολλα χρονια και σημα κατατεθεν μου πια..Allure Chanel...

    ReplyDelete
  44. TO αγαπημένο μου άρωμα είναι το Prada Candy!

    ReplyDelete
  45. Den eixa pote viologika proionta alla pisteuw oti h poiothta tous tha einai eksairetikh. Thanks!

    ReplyDelete
  46. Ευχαριστούμε πολύ!Αγαπημένο άρωμα Cherry in the air Escada!

    ReplyDelete
  47. geia sou!t agaphmeno m arwma einai ths nina ricci kai genika louloudata glyka arwmata!

    ReplyDelete
  48. lady million.. πολυ αγαπημενο!!

    ReplyDelete
  49. Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το pleasures της Estee Lauder! Ευχαριστουμε για το διαγωνισμο !!!

    ReplyDelete
  50. Euxaristoume gia ta yperoxa dwra!

    ReplyDelete
  51. δεν εχω αγαπημενο αρωμα!!

    ReplyDelete
  52. Μια από τις αγαπημένες μυρωδιές το τριαντάφυλλο. Ευχαριστούμε όμορφη Βασιλική!

    ReplyDelete
  53. Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το Alien από Thierry Mugler.

    ReplyDelete
  54. super ola! kalo kalokairi!

    ReplyDelete
  55. Τέλεια δώρα!!! Το αγαπημένο μου άρωμα ειναι το jungle της kenzo!!!

    ReplyDelete
  56. D&G Light Blue!Τρελός έρωτας με αυτό το άρωμα!!

    ReplyDelete
  57. ευχαριστούμε!!!!!!!

    ReplyDelete
  58. Thelw para poly na kerdisw!

    ReplyDelete
  59. Ευχαριστούμε πολύ! Το αγαπημένο άρωμα είναι το j'adore

    ReplyDelete
  60. Σ'ευχαριστούμε πολύ Βασιλική!!
    Πολύ αγαπημένο μου άρωμα είναι το La vie este belle της Lancome, αλλά τώρα για το καλακαίρι έχω λατρέψει το L'elixir από Nina Ricci! :-)

    ReplyDelete
  61. Γεια σου Βασιλική μου!
    Αγαπημένο άρωμα είναι το Chloe.

    ReplyDelete
  62. γεια σου Βασιλικη..καλή επιτυχια σε όλες...αγαπημενο άρωμα ειναι το Just her απο Cavalli....

    ReplyDelete
  63. Γειά σου Βασιλική.. Πολύ ωραία δώρα.. Ευχαριστούμε πολύ.. Μου αρέσει το light blue από DG..

    ReplyDelete
  64. ευχαριστούμε πολύ!!!

    ReplyDelete
  65. To kalytero giveaway me viologika proionta! <3

    ReplyDelete
  66. agapimeno arwma to mademoiselle apo chanel!

    ReplyDelete
  67. βασιλικη μου την εκανες την κληρωση;;;

    ReplyDelete
  68. Γεια σου Βασιλικη τελεια τα δωρακια σου το αγαπημενο μου αρωμα ειναι η samsara.Το ροδονερο που μπορω να το βρω??

    ReplyDelete