Let's make some sugar cookies!!!







Στα αγαπημένα του Απριλίου (εδώ) σας είχα δείξει μεταξύ άλλων τα μπισκοτάκια που έφτιαξα για την βάφτιση της Κατερίνας που είχα την χαρά να είμαι νονά της!

Σαν γλυκό μαζί με την μπομπονιέρα επιλέξαμε μαζί με τη μαμά της να δίνουμε -το προσωπικό μου αγαπημένο- μακαρόν!!!

Ήθελα όμως να φτιάξω κι εγώ κάτι με τα χεράκια μου και έτσι σκέφτηκα τη σίγουρη λύση. Τα μπισκότα που φτιάχνω εδώ και τρία χρόνια και δεν με έχουν απογοητεύσει ούτε μια φορά! Είναι πανεύκολα, απαιτούν ελάχιστα υλικά και είναι νοστιμότατα!!!


Τα μπισκότα της Κατερίνας!!!

Επειδή λοιπόν είχα υποσχεθεί να μοιραστώ την συνταγή μαζί σας έκανα ένα βίντεο που δείχνει τη διαδικασία βήμα - βήμα (εδώ).

Είπα όμως να σας δείξω και μερικές φωτογραφίες (όχι πολύ καλής ποιότητας γιατί είναι από το ipad τραβηγμένες) από τα σχέδια που έχω φτιάξει κατά καιρούς. Τα έχω κάνει όλες τις εποχές και για κάθε περίσταση! Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από όλα...


Τα μπισκοτάκια της Κατερίνας πριν μπει ροζ royal icing


Χριστουγεννιάτικα σχέδια πριν τα διακοσμήσω.


Με royal icing
Με γλάσσο και λευκή ζαχαρόπαστα (αριστερά) και με μαρμελάδα (δεξιά)
Instagram-μπισκότα με ζαχαρόπαστα!

Με frosting και λουλούδι από ζαχαρόπαστα
Με ζαχαρόπαστα

Όπως βλέπετε, μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε πολλά σχέδια, υφές και χρώματα! Μπορείτε να τα καλύψετε με royal icing, με διάφορα frostings, με ζαχαρόπαστα (σας προτείνω να την αγοράσετε έτοιμη γιατί όταν έφτιαξα τα instagram sugar cookies ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ για να φτιάξω όλα τα χρώματα και να πετύχω τη σωστή υφή, ουφ... κουράστηκα μόνο που το θυμήθηκα!!!), με γλάσο και ξηρούς καρπούς, μόνο με ξηρούς καρπόυς, με μαρμελάδα και ό,τι άλλο βάλει ο νους σας!!!

Τα προσωπικά μου αγαπημένα είναι εκείνα που κάνω συνήθως τα Χριστούγεννα με λευκό royal icing και ψιλοκομμένα φιστίκια Αίγινης (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...!) και πολύ πολύ μικρούτσικα κόκκινα ζαχαρώτα (αυτά που μοιάζουν με τρούφα πολύχρωμη αλλά σε στρογγυλά και κόκκινα) πάνω σε μπισκότο που έχω κόψει σε σχήμα στεφανιού! ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Κι οπτικά γιατί μοιάζει με χριστουγεννιάτικο στεφάνι και γευστικά σίγουρα ο καλύτερος συνδυασμός! Δυστυχώς, δεν έχω φώτο... :(

Tips:
Αν επιχειρήσετε να τα φτιάξετε (που πρέπει να επιχειρήσετε!) σας προτείνω: 

  • Να χρησιμοποιήσετε καλής ποιότητας αγελαδινό βούτυρο κι όχι μαργαρίνες ή κάποιο άλλο κακής ποιότητας. Τα μπισκότα μας πρέπει να μυρίζουν βούτυρο!
  • Η ζύμη πρέπει να είναι παγωμένη όταν την ανοίξετε κι είναι καλύτερα να την ανοίγετε σταδιακά. Δηλαδή, να κόβετε ένα μέρος ζύμης, να το ανοίγετε και να κόβετε τα μπισκότα με τα κουπατ ενώ το υπόλοιπο της ζύμης περιμένει στο ψυγείο.
  • Να χρησιμοποιήσετε το μεγάλο μίξερ (με τον κάδο) αν έχετε, είναι πολύ πιο εύκολο και παίρνει μόνο 5-7' να φτιάξετε τη ζύμη. Στο βίντεο είπα για πρώτη φορά να χρησιμοποιήσω το φοιτητικό μου μίξερ χειρός (!) για να τα φτιάξω, επειδή έχουμε όλοι στο σπίτι μας ένα, και μου πήρε τον διπλάσιο χρόνο. Το αποτέλεσμα πάντως ήταν το ίδιο!
  • Να τα φυλάξετε σε ένα κουτί/μπολ που κλείνει αεροστεγώς και θα είναι για μέρες σαν φρεσκοψημένα!  


Καλή σας επιτυχία και καλή σας όρεξη!!!




Leave a Comment

Post a Comment