Body Shape Self Tan | Frezyderm




Η χώρα μας έχει ένα ευλογημένο κλίμα που μας χαρίζει ηλιοφάνεια για πολλούς μήνες και το να μαυρίσει κανείς σε αυτήν είναι το πλέον εύκολο. Δυστυχώς, όμως, ο ήλιος κάθε χρόνο γίνεται και πιο επιθετικός και καλό είναι να προσέχουμε πότε και πως εκτιθέμεθα σε αυτόν.

Για αυτό, φέτος το καλοκαίρι είπα να προσέξω λιγάκι παραπάνω τις ώρες που πηγαίνω για μπάνιο, να μην ξεχνάω να φοράω και να ανανεώνω το αντηλιακό μου και γενικά να χαίρομαι τον ήλιο χωρίς να "καίγομαι" με τις ώωωωρες όπως άλλες χρονιές για να αποκτήσω το πολυπόθητο τροπικό μαύρισμα!

Αυτή η απόφαση, σε συνδυασμό με τα εκπληκτικά σχόλια που είχα ακούσει από την φίλη μου την Ελεάνα, με οδήγησαν στην αγορά του Body Shape Self Tan της Frezyderm με την ελπίδα πως θα είναι όντως τόσο καλό όσο έλεγε γιατί όσα self tans είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα δεν με είχαν ικανοποιήσει. Κι ήταν! :))





Πριν ακόμη το χρησιμοποιήσω μου άρεσε πάρα πολύ ιδέα πως είναι ένα προϊον που εκτός από μαύρισμα προσφέρει και σύσφιγξη της επιδερμίδας! 2 σε 1 δηλαδή! Έτσι, όταν το πήρα στα χέρια μου ανυπομονούσα να δω τα αποτελέσματα (γιατί εδώ που τα λέμε ποιός λέει όχι σε extra συσφιγξή?!).

Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ κι από την 2η ημέρα είδα μια μικρή διαφορά στο χρώμα. 10 μέρες μετά από καθημερινή χρήση η διαφορά είναι τεράστια! Το χρώμα είναι απολύτως φυσικό κι επιδερμίδα μου εξαιρετικά ενυδατωμένη! Όσον αφορά στη σύσφιγξη νομίζω πως 10 μέρες δεν αρκούν για να φανούν αποτελέσματα οπότε... αναμένω!




Από ότι διάβασα από τη συσκευασία, το Body Shape περιέχει ένα σύμπλεγμα φυτικών συστατικών, πολυφαινολών, καφεΐνης, guarana και καρνιτίνης που όχι μόνο δίνει ένα απολύτως φυσικό μαύρισμα χωρίς ήλιο αλλά ενεργοποιούν και την μελανίνη κι έτσι μαυρίζουμε πιο γρήγορα όταν κάνουμε ηλιοθεραπεία, παρέχει και αντιγηραντική/αντιοξειδωτική προστασία, ενεργοποιεί τη λιπόλυση, αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος και μειώνει την όψη φλοιού πορτοκαλιόυ.

Είναι λεπτόρευστο, με απαλό πράσινο χρώμα, απορροφάται πολύ γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρότητα και γραμμές και δεν "πορτοκαλίζει", ούτε βάφει τις παλάμες και τα νύχια (μου έχει συμβεί αυτό στο παρελθόν!).




Το μόνο αρνητικό (που δυστυχώς συναντάται σε όλα τα self tans) είναι το άρωμα του. Είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε άλλο έχω χρησιμοποιήσει, μυρίζει κάτι φυτικό αλλά και πάλι δεν είναι το ωραιότερο άρωμα στον κόσμο...

Γενικά, παρότι έχω την τύχη να μαυρίζω εύκολα, νομίζω πως είναι ένα προϊον που αξίζει να δοκιμάσει κανείς, ανοιχτόχρωμος ή σκουρόχρωμος, γιατί κάνει εξαιρετικά τη δουλειά του. Για εμένα, είναι το καλύτερο self tan που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. 

Τιμή: 26,60 (το δικό μου το πήρα 15,94 από το ηλεκτρονικό φαρμακείο inatural.gr)

Σημεία πώλησης: στα φαρμακεία.



Leave a Comment

  1. Βασιλικη...ενθουσιαστηκα!!!Τι γινεται ομως οταν το χρωμα αρχιζει να υποχωρει;Φευγει ομοιομορφα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. το χρησιμοποιω αυτο το προιον 3 χρονια και μπορω να πω οτι ειμαι υπερ ευχαριστημενη,,το χρησιμοποιω ολο τον χρονο αλλα το καλοκαιρακι πιο πολυ εννοειται και εντατικα και εχω δει πολυ καλο αποτελεσμα...οταν υποχωρει φευγει ομοοιομορφα και δεν σου δινει το εφε οτι εχεις λεκεδες η οτι φενετε οτι κατι ειχες βαλει πιο πριν,, ειναι εκπληκτικο προιον!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry που απαντησα απλα επειδη εχω εμπειρια ηθελα να την μοιραστω!!!

      Delete
  2. καταπληκτικό αποτέλεσμα!

    ReplyDelete
  3. Βασιλική όντως εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Εγώ το review σου το είδα εδώ:
    https://www.facebook.com/vita4you/photos/a.473878999304271.122127.140645442627630/1071791546179677/?type=1&theater

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete