Elixir Waterproof Eye Pencils





Στο προηγούμενο post σας μίλησα για τα 2 Velvet Matte Lipsticks που μου έστειλαν από το myaroma.gr για review. Μαζί με τα κραγιόν μου έστειλαν και 2 μάσκες μαλλιών (για αυτές θα μιλήσουμε σε επόμενο post γιατί τις δοκιμάζω ακόμα) και 3 μολύβια ματιών, ε γι' αυτά θα μιλήσουμε σήμερα!

Τα 3 μολύβια που μου έστειλαν είναι από την εταιρεία Elixir, μια λονδρέζικη εταιρεία με οικονομικά καλλυντικά που διατηρεί αποθήκες διάθεσης των προϊόντων της στην Θεσσαλονίκη.

Και τα 3 είναι μαλακά και γράφουν εύκολα κι έχουν μικροσκοπικό ασημένιο shimmer που σε swatch φαίνεται όταν υπογραμμίζουμε όμως τα μάτια όχι. Οι αποχρώσεις είναι ό,τι πρέπει για να βάλουμε λίγο χρώμα στη ζωή μας τώρα που ο καιρός είναι μουντός, δεν είναι ούτε πολύ φωτεινές ούτε πολύ σκούρες.
Elixir Waterproof Eye Pencil #011

Elixir Waterproof Eye Pencil #013
Elixir Waterproof Eye Pencil #015

Τι μου άρεσε σε αυτά; Τα χρώματα, το ότι είναι μαλακά και γράφουν εύκολα, η ποσότητα προϊόντος κι η τιμή τους που σου επιτρέπει να αυξήσεις την συλλογή σου σε μολύβια ματιών χωρίς τύψεις!

Τι δε μου άρεσε; Το ότι δεν είναι waterproof όπως αναγράφεται στη συσκευασία κι ότι περιέχουν parabens.

Elixir Waterproof Eye Pencils #011, #013, #015

Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα Elixir;

Τιμή: 2.80 ευρώ




Leave a Comment

Post a Comment