Τα νέα μου αποκτήματα από τη NYX!!!




Γεια σας κορίτσια!

Κατάφερα επιτέλους να βρω χρόνο και διάθεση να κάνω ένα νέο ποστ (χειροκρότημα παρακαλώ!!!)! 
Είπα, λοιπόν, να σας δείξω τρία προϊόντα για τα χείλη από τη NYX που πρόσφατα ενέταξα στη συλλογή μου!

1. "Doll" Lipctick | NYX

Όσες είδατε το βίντεο με τα αγαπημένα του Σεπτεμβρίου είμαι σίγουρη πως καταλάβατε πόσο πολύ μου αρέσει αυτό το κραγιόν! Κατά τη γνώμη μου είναι ένα καταπληκτικό φθινοπωρινό χρώμα, αν το εφαρμόσετε με πινέλο δίνει στα χείλη το χρώμα των "δαγκωμένων" χειλιών ενώ αν το βάλετε κατευθείαν από τη συσκευασία δίνει ένα πλούσιο βαθύ ροζ! Υπέροχο!!!

Doll lipstick | NYX
Doll lipsctick | NYX
Doll lipstick | NYX

Τιμή: 2,60 ευρώ (στο Cherry Culture)


2. "San Paulo" Soft Matte Lip Cream | NYX

Για τα Soft Matte Lip Creams της NYX είχα διαβάσει και ακούσει πολύ καλές κριτικές κι ενώ κυκλοφορούν εδώ και καιρό δεν είχα δοκιμάσει κάποιο. Ήρθε λοιπόν η ώρα που ένα από αυτά έφτασε στα χέρια μου (και κατ΄επέκτασιν στα χείλη μου!) και κατάλαβα γιατί είναι μια αγορά που έπρεπε να είχα κάνει νωρίτερα!

Προσωπικά, μου αρέσει το ματ αποτέλεσμα στα χείλη αλλά όταν είναι "απαλό", δεν κάνει τα χείλη μου σαν την έρημο Σαχάρα δηλαδή!!! Ε λοιπόν, στην περίπτωση που δεν το έκανε ξεκάθαρο και το όνομα του προϊόντος (!), αυτό είναι ένα τέτοιο προϊόν!

Είναι κάτι μεταξύ κραγιόν και λιπ γκλός που λίγο μετά την εφαρμογή δίνει ένα απαλό ματ φινίρισμα που διαρκεί για ώρες!Το San Paulo δε, είναι μια υπέροχη φωτεινή ροζ απόχρωση που φωτίζει αμέσως το πρόσωπο!


"San Paulo" Soft Matte Lip Cream | NYX
"San Paulo" Soft Matte Lip Cream | NYX
"San Paulo" Soft Matte Lip Cream | NYX
"San Paulo" vs "Doll" | NYX

Τιμή: 4,10 ευρώ (στο Cherry Culture)


3. "Beige" Mega Shine Lip Gloss | NYX

Για το τέλος άφησα το πασίγνωστο και πολυαγαπημένο Beige! Ακόμη κι αν δεν το έχετε στη συλλογή σας είμαι σίγουρη πως έχετε ακούσει/διαβάσει για αυτό γιατί είναι αγαπημένο πολλών vloggers κι όχι άδικα!
Έρχεται σ' ένα πολύ όμορφο απαλό ροζ χρώμα που κολακεύει όλες τις επιδερμίδες, κάνει τα χείλη να μοιάζουν "βρεγμένα" γιατί είναι ιδιαίτερα γυαλιστερό -όπως όλα τα λιπ γκλος αυτής της σειράς-, έχει ευχάριστο άρωμα και δεν κολλάει! Τι άλλο να ζητήσει κανείς?!

"Beige" Mega Shine Lip Gloss | NYX
"Beige" Mega Shine Lip Gloss | NYX
"Beige" Mega Shine Lip Gloss | NYX
"Beige" Mega Shine Lip Gloss | NYX


 Τιμή: 3,30 ευρώ (στο Cherry Culture)






Leave a Comment

  1. Υπέροχα όλα!!!!Περισσότερο μου άρεσε το πασίγνωστο glossaki!!αν και δεν φοράω gloss..φαντάσου!!!!!! :D

    ReplyDelete
  2. Που είσαι βρε Βασσιλική μου μας έλλειψες!!!!!!!!!!!!!!Αλλά απ'ότι είδα επέστρεψες δυναμικά με super post!!!!!!!Μου άρεσε πάρα πολύ το Beige Mega Shine Lip Gloss,τέλειο χρώμα!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Τα θελω ολα!!!! ειναι οπως λεω κι εγω ασφαλεις επιλογες που ταιριαζουν σε ολες!!!

    ReplyDelete
  4. Είδα πρώτα το βιντέακι σου αλλά και το ποστ τέλειο!!!! Χρήσιμα τα swatches!!! Νομίζω το lip cream (όχι ότι τ'άλλα δεν...) με κέρδισε περισσότερο!!!!

    Το gloss ωστόσο είναι δίκαια επιλογή πολλών!!!

    Καλή συνέχεια Βασιλική μου!!!!

    ReplyDelete
  5. ti teleia xrwmata!!!na ta xareis!!
    http://fmagazino.blogspot.gr/

    ReplyDelete