Πως περιποιούμαι το πρόσωπο μου




Ανέβασα ένα βίντεο στο κανάλι μου στο Youtube για το πως περιποιούμαι το πρόσωπό μου και σκέφτηκα να γράψω και τους λόγους για τους οποίους αγαπώ τόσο πολύ τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Αρχικά να αναφέρω πως έχω μικτή προς λιπαρή επιδερμίδα που το καλοκαίρι γίνεται λιπαρή σκέτο! Παρόλα αυτά, με αυτό το συνδυασμό προϊόντων κατάφερα να έχω ισορροπημένα ενυδατωμένη επιδερμίδα χειμώνα-καλοκαίρι (χωρίς περιττές γυαλάδες ή αφυδατωμένα σημεία).

Θα σας τα αναφέρω με τη σειρά που τα χρησιμοποιώ:

Hyaluronic Moist Wash | FROIKA



Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά gels καθαρισμού (ακριβά και μη) καθώς δεν είμαι φίλος του γαλακτώματος κι από έφηβη καθαρίζω το πρόσωπο μου με υγρά καθαρισμού, το παραπάνω όμως είναι το καλύτερο από όσα έχω δοκιμάσει. 
  • Είναι κατάλληλο για ακόμη και το πιο δυσανεκτικό δέρμα (ξηρό, αφυδατωμένο, ευαίσθητο, ακνεϊκό) 
  • Περιέχει υαλουρονικό οξύ
  • Δεν ερεθίζει το δέρμα 
  • Αποκαθιστά και διατηρεί την βέλτιστη ισορροπία στο δέρμα
  • Είναι ελληνικό προϊόν

Eau Demaquillante | Caudalie



Δεν θέλω να γίνει κουραστική γιατί έχω ήδη γράψει αποκλειστικά για αυτό το νερό καθαρισμού και για το πόσο το αγαπώ, οπότε αν ενδιαφέρεστε πηγαίνετε μερικά ποστ πίσω! Είναι απλά υπέροχο!!!


Pulpe Vitaminee Anti-wrinkle Serum | Caudalie


Εντάξει. Το παραδέχομαι, έχω αδυναμία στα προϊόντα Caudalie αλλά νομίζω πως όχι άδικα! Ο συγκεκριμένος ορός μου αρέσει πολύ και "κάθεται" πολύ καλά στο δέρμα μου. Είναι αντιρυτιδικός και κατάλληλος για κάθε τύπο δέρματος και ηλικία. Δεν έχω φοβερό πρόβλημα με ρυτίδες αλλά... φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά!!! 
  • Περιέχει εκχύλισμα σταφυλιού (όπως όλα τα προϊόντα της εταιρίας),ginseng, πορτοκαλιού κ τζίντζερ
  • Είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά
  • Προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες
  • Μειώνει τις λεπτές γραμμές 
  • Δεν περιέχει barabens, sulfates, phthalates

Hydratant Matifiant | Diadermine



Αυτή η κρέμα είναι το μόνο new entry! Τη χρησιμοποιώ 3 μήνες περίπου (πριν από αυτή χρησιμοποιούσα τη "Ρόδι" του Κορρέ) από παρότρυνση μιας αισθητικού σε ένα φαρμακείο που πήγα να πάρω την μέχρι τότε κρέμα μου αλλά είχε τελειώσει. Να 'ναι καλά η κοπέλα! 
Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ πριν κάτι από την εταιρεία αυτή (και για να είμαι ειλικρινής δεν σκόπευα). Νόμιζα, για κάποιο παράξενο λόγο, πως τα προϊόντα τους απευθύνονται σε μεγαλύτερες (πολύ πολύ μεγαλύτερες!) ηλικίες.  

Ε λοιπόν, η κρέμα αυτή, είναι ό,τι ακριβώς έψαχνα! Ενυδατώνει την επιδερμίδα αφήνοντας το δέρμα ματ μετά από μόλις 2 λεπτά εφαρμογής! Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!  Επιπλέον:
  • είναι εμπλουτισμένη σε βιταμίνη Ε
  • προστατεύει από UVA/UVB
  • είναι υποαλλεργική και δερματολογικά ελεγμένη
  • είναι πολύ οικονομική (6.90 ευρώ)

Eye Balm | Frezyderm


Μακράν η πιο αγαπημένη μου κρέμα ματιών!
Προσωπικά, δεν μου αρέσουν καθόλου οι πολύ πλούσιες σε υφή κρέμες ματιών και προσπαθώ όσο μπορώ να τις αποφεύγω, ξέρω πως μεγαλώνοντας θα πρέπει να χρησιμοποιώ μια πιο δραστική αντιρυτιδική κρέμα αλλά προς το παρόν (και όσο θα με παίρνει) θα χρησιμοποιώ το Eye Balm της Frezyderm.
Τη δοκίμασα πρώτη φόρα από ένα δείγμα που είχαν δώσει στη μαμά μου και ήταν έρωτας από την πρώτη στιγμή!
Αρχικά αυτό που σε κερδίζει είναι η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα, είναι φοβερά δροσερή και απλώνεται υπέροχα! Στη συνέχεια, απορροφάται αρκετά γρήγορα και ενυδατώνει την περιοχή κατω από τα μάτια άψογα. 
  • Μειώνει τα οιδήματα (σακούλες) και/ή παρεμποδίζει το σχηματισμό τους
  • Τονώνει τη μικροκυκλοφορία
  • Έχει συσφικτική δράση
  •  Κάνει το δέρμα κάτω από τα μάτια πιο ελαστικό και λαμπερό
  • Χωρίς parabens
  • Κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις ηλικίες
  • Οφθαλμολογικά και δερματολογικά ελεγμένο 

Αν σκεφτόσασταν να αγοράσετε κάποιο από τα παραπάνω ή να αλλάξετε κάτι στην περιποίηση του προσώπου σας ελπίζω να σας βοήθησε αυτό το ποστ!











Leave a Comment

  1. Για το νεράκι της Caudalie έχω ακούσει τα καλύτερα αλλά δύσκολα θα αλλάξω το Sensibio της Bioderma! Θα δοκιμάσω όμως σίγουρα την ενυδατική! Κρέμα ματιών χρησιμοποιώ την all about eyes της clinique! Σαν να απλώνεις βελούδο.... Πολύ ωραίο βιντεάκι... Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ καλό και το Sensibio, αν δεν είχα δοκιμάσει πρώτα της Caudalie ούτε εγώ θα το άλλαζα! Αν έχεις μικτή επιδερμίδα θα σου αρέσει πολύ πιστεύω! Θα την έχω στα υπ' όψιν την All about eyes αν και είμαι super ευχαριστημένη με την Eye Balm. Ζήτα δείγμα από το φαρμακείο σου αν έχουν προϊόντα Frezyderm! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  3. Έλα ρε είναι το καθαριστικό προσώπου ελληνικό? Μπράβο δεν το ήξερα!
    http://ariadnizor.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Exo katenthousiastei pou eida tis Froika to gel se kapoias allis to blog, pera apo to diko mou! POly poly xarika, alitheia !!
    Exo kanei review, ego den ksana agorazo allo katharistiko prosopou :)

    ReplyDelete
  5. γεια σου γλυκια Βασιλικη!!! θα ηθελα να σε ρωτησω για της Frezyderm το Εye balm αν ειναι καλο για μαυρους κυκλους! αν και ειμαι 21 εχω εντονους μαυρους κυκλους και δοκιμασα τo Benefit it's potent και καπως βελτιωσε την εμφανιση τους αλλα χωρις καποια προσφορα ειναι καπως ακριβο! Λες να μου κανει δουλεια το Εye Balm?

    ReplyDelete