Caudalie Cleansing Water Micellar Solution - Review






Αυτό είναι το πρώτο μου ποστ και γι΄αυτό είπα να ξεκινήσω με ένα προϊόν που αγαπώ πολύ και δεν είναι άλλο από το νερό ντεμακιγιάζ της Caudalie. Το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά πριν από ένα χρόνο, έκανα ένα διάλειμμα για να δοκιμάσω το πολύ δημοφιλές Bioderma Sebium Solution Micellaire (καθ' ότι έχω λιπαρό δέρμα) και στη συνέχεια το ακόμη πιο δημοφιλές Bioderma Sensibio Solution Micellaire και παρ' ότι έμεινα ευχαριστημένη αποφάσισα να επιστρέψω σε αυτό της Caudalie.

Αυτού του τύπου τα διαλύματα προορίζονται για εκείνους ακόμη και με την πιο ευαίσθητη επιδερμίδα, για ανθρώπους που γενικώς βαριούνται την διαδικασία του ντεμακιγιαζ ή για εκείνες τις φορές που θες να καθαρίσεις το πρόσωπό σου γρήγορα αλλά αποτελεσματικά. Καθαρίζει, ξεβάφει πρόσωπο και μάτια, καταπραΰνει και δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. Μπορεί αυτό το 3 σε 1 διάλυμα να μοιάζει με απλό νερό αλλά -πιστέψτε με- κάνει πολύ καλά την δουλειά του! Είναι από αυτά τα σπάνια προϊόντα που κάνουν όλα όσα ισχυρίζονται.

Τι ισχυρίζεται;;; Πως τα μικροσφαιρίδια που περιέχει δρουν σαν μικροσκοπικοί μαγνήτες που εγκλωβίζουν τους ρύπους χωρίς τρίψιμο, ενώ παράλληλα καταπραΰνει και ενυδατώνει  χάρη στα ενεργά συστατικά που περιέχει. Το μόνο μου χρειάζεστε, λοιπόν, είναι ένα cotton pad! Τώρα αν είστε σαν εμένα, μπορείτε να το χρησιμοποιείτε σαν toner αφού έχετε καθαρίσει το πρόσωπό σας και σίγουρα θα εκπλαγείτε με το πόσα υπολείμματα ρύπων αφαιρεί παρόλο που το πρόσωπο φάνταζε καθαρό. Έτσι θα έχετε ένα τέλεια προετοιμασμένο δέρμα για το serum και την κρέμα σας. 
.

Το συγκεκριμένο προϊόν έχει κερδίσει μια θέση στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου αλλά και στην καρδιά μου!!! Είναι πραγματικά εκπληκτικό και κυρίως αποτελεσματικό! Αν δεν το έχετε δοκιμάσει δώστε του μια ευκαιρία, δεν θα χάσετε! 



Βασικά συστατικά: μέντα, φυτική γλυκερίνη, χαλβάνη. κύμινο, candeia,...
Δεν περιέχει parabens, φαινοξυαιθανόλη, χρωστικές ουσίες, μεταλλικά έλαια, σαπούνι και δεν δοκιμάζεται σε ζώα.
Οφθαλμολογικά και δερματολογικά ελεγμένο



Θα το βρείτε σε φαρμακεία on-line και κανονικά.

Τιμή: 10,80-14,40 ευρώ

  

Leave a Comment

  1. Πολύ καλό πρώτο review :) Καλή αρχή σου εύχομαι με το μπλογκάκι σου! xx Menia

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μένια μου, να 'σαι καλά! xxx

    ReplyDelete