Vichy Aqualia Thermal Dynamic Hydration Serum & Light Cream





Πρόσφατα μπήκαν στην καθημερινότητα μου δυο νέα προϊόντα από τη Vichy και έφτασε η ώρα να σας πω την άποψη μου για αυτά.
Είχα χρόνια να χρησιμοποιήσω Vichy για την περιποίηση του προσώπου μου αλλά πάντα είχε ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου γιατί εμπιστευόμουν σε αυτή την φροντίδα της επιδερμίδας μου για 6 συνεχόμενα χρόνια, από την β' λυκείου μέχρι και το τέλος της φοιτητικής μου ζωής. Τότε χρησιμοποιούσα ευλαβικά τη σειρά Normaderm (τη λοσιόν, την κρέμα και το gel καθαρισμού), που είναι μια σειρά κατάλληλη για λιπαρές/ακνεϊκές επιδερμίδες. Ευτυχώς, ακμή δεν είχα ποτέ αλλά από λιπαρότητα... δόξα τω Θεώ!

Τα χρόνια πέρασαν κι από τότε δοκίμασα πολλές εταιρείες ψάχνοντας για την "τέλεια" ενυδατική κρέμα (όσες έχετε λιπαρή επιδερμίδα ξέρετε πόσο δύσκολη είναι αυτή η αναζήτηση!), πολλές με άφησαν ευχαριστημένη άλλες όχι και τόσο κι αναζήτηση συνεχιζόταν! Ε νομίζω, πως βρήκα αυτό που η επιδερμίδα μου είχε ανάγκη τον τελευταίο καιρό.

Ναι, πολύ καλά καταλάβατε, είναι η Aqualia Thermal Light Cream ενισχυμένη με το Aqualia Thermal Dynamic Hydration Serum!

Aqualia Thermal Dynamic Hydration Serum

Ο ορός "δυναμικής ενυδάτωσης" της σειράς, που σχεδιάστηκε εκ νέου για να προσφέρει 48ώρη ενυδάτωση, ήταν πραγματικά αποκάλυψη! Ένα serum για κάθε τύπο επιδερμίδας, λεπτόρρευστο, με ανάλαφρη υφή, διακριτικό άρωμα και δροσερή αίσθηση που απορροφάται αμέσως χωρίς να "κολλάει", αφήνει το δέρμα μωρουδίστικα απαλό και βοηθάει να μένει το δέρμα ενυδατωμένο όλη μέρα! Bingo!!!

Aqualia Thermal Dynamic Hydration Light Cream
Η κρέμα ακολουθεί τη φιλοσοφία του ορού όσον αφορά στην ενυδάτωση και το ένα προϊόν συμπληρώνει το άλλο υπέροχα. Υπόσχεται επίσης 48ωρη ενυδάτωση κι ομοιόμορφη κατανομή του νερού στις επιμέρους ζώνες του προσώπου και ναι, καταφέρνει να τηρήσει την υπόσχεση της!

Είναι μια κρέμα-gel, ιδανική για κανονικές/μικτές επιδερμίδες, με λεπτόρρευστη ματ υφή, πουδρένιο άρωμα, δροσερή αίσθηση που απορροφάται γρήγορα και αφήνοντας την επιδερμίδα ματ.

Και τα δυο αυτά προϊόντα τα χρησιμοποιώ κάθε βράδυ εδώ και 20 μέρες, σε καθαρή επιδερμίδα και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένη γιατί ξυπνάω το πρωί κι ακόμη κι αν έχω κοιμηθεί 6-7 ώρες μοιάζει να έχω κοιμηθεί 12! Δεν χρησιμοποιώ άλλη κρέμα όλη μέρα (εκτός αν βαφτώ που θα βάλω σαν primer το Effaclar Mat της La Roche Posay) κι η επιδερμίδα μου συνεχίζει να είναι το ίδιο "φρέσκια".

Και τα δύο προϊόντα είναι υποαλλεργικά και κατάλληλα για ευαίσθητα δέρματα.



Leave a Comment

Post a Comment